sobota, 11 września 2010

Die Toten Hosen & Ich Troje

Taka ciekawostka mi się wczoraj przypomniała.Przeglądając Wykop natknąłem się na informacje o piosence Die Toten Hosen zaśpiewanej po polsku:
http://www.wykop.pl/ramka/462845/niemiecki-zespol-spiewa-po-polsku-o/

Ale nie o tym dziś. Dawniej dość często słuchałem sobie legendy niemieckiego punk rocka, teraz już trochę mniej, ale nadal sobie ich cenie. Zwłaszcza, że dość często koncertują w Krakowie. Taki kawałek mi przyszedł na myśl, melodię myślę każdy skojarzy:
Die Toten Hosen - Alles Aus Liebe


Świetna piosenka, jednak nam, Polakom w większości melodia kojarzy się z czymś zupełnie innym. Hitem sprzed lat, zaśpiewanym przez słynny zespół Ich Troje:D Ostatnio słynny głównie nie przez dobrą muzykę, ale przez celebryckie życie pana z czerwonymi, czy też pomarańczowymi włosami (nie wiem jakie są aktualne).  Pamiętacie to? Rok 1999, czasy kiedy Ich Troje potrafiło zrobić dobry kawałek:D
Ich Troje - A wszystko to

 Muszę powiedzieć, że jak na 10-latka to i tak miałem nie najgorszą świadomość muzyczną, bo już nie słuchałem Smerfnych Hitów (może kiedyś zrobię posta o nich, bo nadają się tematycznie do kompaaratora?:D). Dość tych sentymentów na dziś.

0 komentarze:

Prześlij komentarz